Kenapa Perlu Beratur Panjang Untuk Hantar Barang Ke Pelanggan?

Abah tolong sortingkan barang. TQ abah!
Beginilah keadaan stor rumah saya yang digunakan untuk menyimpan stok-stok bagi dihantar kepada pelanggan. Sebelum menggunakan Easy Parcel memang masalah sangat pada saya untuk uruskan penghantaran kepada pelanggan. Kadang-kadang barang besar sangat sampai leceh nak angkut dalam kereta. Kadang-kadang bila boleh angkut ke Poslaju berdekatan kena beratur panjang lak! Memang cukup pening kepala lagi sekarang kena handle 2 anak yang lasak pulak lagi la pening. Tapi semenjak guna Easy Parcel, urusan semua jadi mudah. Key in data pelanggan dalam sistem dan order ajer. Kita boleh pilih dari 6 perkhidmatan kurier yang disediakan iaitu:-







Kini saya tak perlu lagi susah payah beratur atau mengangkut barang besar-besar ke Poslaju atau Pusat Kurier. Saya hanya perlu booking delivery dalam Easy Parcel dan wakil kurier akan hadir ke rumah saya untuk pick up barang. Ia secara tak langsung banyak menjimatkan kos dalam bisnes kecil-kecilan saya ini. 

Saya syorkan kepada pengusaha perniagaan online yang beroperasi dari rumah untuk daftar akaun dengan Easy Parcel kerana ia menjimatkan wang, masa dan tenaga. Dengan kos tetap RM 5.00 bagi setiap parcel yang dihantar saya dapat impak maksimakan kos penghantaran kepada pelanggan-pelanggan saya.







Comments

Popular posts from this blog

Pick Up Penghantaran Lewat atau Terlepas? Jangan Risau Adukan Saja Pada Easyparcel

Cara Tambah Nilai (Top Up) Kredit Easyparcel